Nog een paar nachtjes...

Daar is 'ie dan... de grote vraag is, zal alles er in passen?

Reacties

Reacties

Tim

He rian! Super spannend lijkt het me om alleen aan deze trip te beginnen! Ik denk trouwens dat alles er wel in past want ik weet dat jij nooit overdreven veel nodig hebt om het mee te redden. Ik ga je blog in de gaten houden. Ik ben gisteren trouwens Rienk en Sharon tegen het lijf gelopen op extrema! Echt super toevallig! Nou heel veel succes met inpakken en hopelijk spreek ik je nog even voor je gaat. Liefs kus van mij

nicht Buurman

Rollen!Je moet je kleding allemaal oprollen en dan komt het helemaal goed! (Ook vrijwel zonder kreukels dan.. ;P )
See you at Sziget doll!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!